Hladi #LikeABosch

Od 1.5.2024. do 31.10.2024. kupnjom određenih modela XXL hladnjaka možete se prijaviti za povrat novca do 200 eura.

XXL: više mjesta za namirnice

Hladnjaci širine 70 i 86 cm.
Malo širi od standardnih modela, ali dovoljno da u njih stanu limovi za pečenje, velike lubenice i druge glomazne stvari.

NoFrost*: nema više odmrzavanja

NoFrost omogućuje da suhi zrak u vašem zamrzivaču stalno kruži kako bi se spriječilo nastajanje naslaga leda. Time se štedi i energija jer uređaji bez naslaga leda rade učinkovitije.

Vita Fresh: dulja svježina namirnica

Sustav održavanja svježine namirnica VitaFresh stvara idealne uvjete skladištenja za sve svježe namirnice zahvaljujući prilagodljivoj razini vlage.

PerfectFit: postavljanje uz zid

Zahvaljujući naprednoj i jedinstvenoj tehnologiji skrivenog kondenzatora sada je moguće hladnjak postaviti uz bočne stijenke kuhinjske jedinice, zato što se ne može pojaviti kondenzacija.

Modeli u promociji i iznosi povrata novca:

100 eura: KGN49XIEA, KGN56XLEB, KGV58VLEAS, KGN86AIDR, KGN49LBCF, GSN58AWEV
200 eura: KFD96APEA, KFN96VPEA

Bitni preduvjeti:

• Prijava je moguća u roku od 30 dana od dana kupnje
• Vrijedi za potrošače (uređaje je kupila fizička osoba izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti)
• Uređaji su kupljeni od trgovaca koji su registrirani i posluju u RH.

Kada obavite kupnju, u 4 koraka zatražite povrat novca:

   1. Napravite profil na MyBosch
       Ako ga već imate možete odmah na drugi korak.

   2. Registrirajte kupljeni uređaj
       Za registraciju je potreban račun i broj modela koji se nalazi na uređaju.

   3. Ostavite recenziju za kupljeni uređaj
       Iskrena recenzija je uvijek najbolja.

   4. Popunite zahtjev za povrat novca
       Na zahtjev je potrebno priložiti račun s prekrivenim iznosom MPC i ispuniti ostale potrebne
       podatke.

Za sve Bosch samostojeće i ugradbene hladnjake, hladnjake sa zamrzivačem i zamrzivače kupljene između 01.05.2024. i 31.12.2024., dobivate 2+3 godine dodatnog jamstva.

Koraci do dodatne 3 godine jamstva:

   1. Napravite profil na MyBosch
       Ako ga već imate možete odmah na drugi korak

   2. Registrirajte kupljeni uređaj
       Za registraciju je potreban račun i broj modela koji se nalazi na uređaju.

   3. Prijavite dodatno jamstvo i certifikat vam stiže na e-mail.

Radno vrijeme
Čakovec pon-pet: 7:00-20:30
sub: 7:00-19:00
ned: zatvoreno
Mursko Središće pon-pet: 7:00-19:00
sub: 7:00-13:00
ned: zatvoreno
Caffe bar BAT pon-pet: 6:00-20:00
sub: 6:00-19:00
ned: zatvoreno
17.5. 6:00-16:00
Kiosk brze hrane BAT-ko pon-pet: 8:00-15:00
sub: 9:00-14:00
ned: zatvoreno
18.5. zatvoreno
25.5. zatvoreno

Ove web stranice koriste kolačiće kako bi poboljšale Vaše korisničko iskustvo i vodile analitiku o posjećenosti.
Saznaj više...

U redu Izbriši kolačiće