Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja određuju uvjete kupnje i prodaje robe iz ponude tvrtke BAT d.o.o., Čakovec, Rudolfa Steinera 2, 40000 Čakovec (u daljnjem tekstu Prodavatelj). Opći uvjeti se odnose na Prodajni centar BAT Čakovec i poslovnicu BAT-a Mursko Središće.

Kupac kupnjom proizvoda iz ponude BAT-a prihvaća Opće uvjete poslovanja.

Načini plaćanja i pogodnosti

  • gotovinom prilikom kupnje na blagajni prodajnog centra ili poslovnice
  • gotovinom ili avansno na temelju ponude
  • bankovnom uplatom na temelju ponude
  • karticama - kreditnim ili debitnim karticama - sljedećih banaka:

Logotipi banke transparent

Logotipi kartice transparent


  • Privredna banka Zagreb;
  • Zagrebačka banka;
  • Erste & Steiermärkische;
  • Raiffeissen Bank;
  • Diners Club;
  • American Express - od 2 do 12 rata; potrošački kredit od 24 do 60 rata;
  • PBZ Premium Card Visa - potrošački kredit od 24 do 60 rata;
  • na rate, putem sustega s plaće prema ugovoru o sindikalnoj prodaji,

Kod avansnog plaćanja na temelju ponude, roba se može izdati kada je uplata vidljiva na računu Prodavatelja. Za kupnju robe po narudžbi, Prodavatelj određuje visinu akontacije, a naknadna zamjena ili povrat ispravne robe nije moguć.

Cijene proizvoda

Sve cijene u prodaji izražene su u kunama, s porezom na dodanu vrijednost  te su istaknute uz proizvod na policama ili prodajnom mjestu. Istaknute su i moguće pogodnosti za jednokratno gotovinsko ili kartično plaćanje. Za plaćanja na rate, putem potrošačkog kredita, ili sustega s plaće, popusti iskazani za gotovinsko plaćanje umanjuju se za 5%.

Dostava robe

Detaljan cjenik dostave na kućni prag je posebno istaknut na Info pultu.

Dostava sve robe, osim građevinskog materijala, na kućni prag - u iznosu iznad 5.000,00 kuna – je na području Međimurske županije- besplatna. Cijenu dostave građevinskog materijala, ovisno o količini, vrijednosti i načinu isporuke, dajemo na upit.

Detaljan cjenik dostave na kućni prag pogledajte ovdje.

Preuzimanje robe

Prilikom kupnje, kupac je dužan pregledati robu na mjestu prodaje uz prisustvo trgovca te vidljive nedostatke ili oštećenja odmah prijaviti. Kupcu će se izdati drugi, ispravan proizvod ili će se, uz suglasnost kupca, otkloniti nedostatak. Ukoliko kupac iz bilo kojeg razloga nije zadovoljan s proizvodom, a isti nije korišten i u ispravnom je stanju, Prodavatelj će mu omogućiti zamjenu za drugi proizvod po želji u roku od 15 dana od dana kupnje, uz obvezno predočenje računa. Prodavatelj kupcu nije dužan vratiti novac. Roba koja je kupljena na rasprodaji ili na akciji, a nema grešku ili oštećenje, ne može se vratiti ili zamijeniti. Roba koja je kupljena s označenom greškom na proizvodu, također, se ne može vratiti ili zamijeniti.

Reklamacija i povrat kupljene robe

Kupac ima pravo reklamirati proizvod ukoliko je ustanovio kvar ili uočio skriveni nedostatak najkasnije 24 mjeseca od dana kupnje te u roku od 2 mjeseca, otkako je ustanovio kvar, uz obavezno predočenje računa. Prodavatelj će reklamacije riješiti u roku i u skladu sa zakonskim propisima.

Prodavatelj ima pravo odbiti reklamaciju ukoliko je Kupac prouzročio nedostatak nesavjesnim rukovanjem, suprotno priloženim uputama.

Proizvodi koji imaju jamstvo, reklamiraju se na način i u roku koji je odredio proizvođač.

Ove web stranice koriste kolačiće kako bi poboljšale Vaše korisničko iskustvo i vodile analitiku o posjećenosti.
Saznaj više...

U redu Izbriši kolačiće